Cele mai bune sfaturi și recomandări pentru pierderea rapida in greutate

0
126

Vrei să scapi de câteva kilograme, pentru a îmbunătăți lor de pe abdomen, coapse, fese sau pur și simplu de a avea o figură frumoasă? Cele mai piardă în Setați un obiectiv clargreutate într-un costum de baie, după sărbători, sau de a pierde in greutate dupa nastere?

Am ales pentru tine un top-topul celor mai bune recomandări pentru o mai rapidă și eficientă de slăbire. Ar trebui să acorde o atenție la următoarele recomandări și sfaturi despre cum să piardă în greutate. Încercați, și veți vedea că ele sunt într-adevăr de lucru.

Sfat # 1: Setați un obiectiv clar

După câteva zile de dieta neutápěli în sentimente de disperare și frustrare, să stabilească, înainte de a vorbi de slăbire un obiectiv clar. Prin urmare, ar trebui să fie ceva concret. Și ceea ce poate fi măsurat și de controlat. Nu doar „vreau să fiu slabă”, sau „a avea mai multe niveluri, ca, înainte de a sunteți gravidă”. Acest lucru ar trebui să fie ceva luminos = „zhubnu la 5 kg”, „shodím 10 kg”, „voi avea în talie cu 10 centimetri mai puțin” și așa mai departe

Sfat # 2: Trebuie să aveți o idee de ceea ce mananci

O mulțime de oameni se simte că, de fapt, nu atât de mult pentru ei, că ei relativ sănătos, și așa mai departe, în conformitate cu Destinația, încercați exact arde toată săptămâna, tot ce ai mancat. Până când nu există nici un motiv pentru tine, ca de-atunci s-au schimbat obiceiurile lor, acesta va fi un timp mai târziu. Doar undeva în notýsku sau într-un fel de tabel de pe computer, pentru a înregistra tot ceea ce a mâncat. Ce, cât și ideal, chiar și aproximativ, atunci când. La sfârșitul săptămânii, la acest ceas și cu ajutorul unor kalorických tabel, puteți calcula cât de mult a fost de calorii, grăsimi, hidrați de carbon și așa mai departe, Poate fi, veți fi surprins de cât de multe a avut de fapt.

Sfat # 3: Aflați, există în mod regulat

Poate aveți o mulțime. Școala, locul de muncă, responsabilitățile în casă. Mese regulate, dar este foarte important. Dacă organismul dumneavoastră nu este un flux constant de energie, și apoi creează stocuri de pe timpul, când „pe uscat”. Mese regulate, de mai multe ori pe zi (în mod ideal, este de 5 mese mici), vă permite să mențină în organism necesar de rezervă cantitate de energie. Nu te va chinui foamea sau să-și alunge mlsná, corpul tau nu va mai fi nevoie de atât de intens de acumulare a rezervelor de grăsime.

Sfat # 4: Planificarea meniu

În timpul de pierdere în greutate nu ar trebui să se bazeze doar pe dieta. Pur și simplu, dacă sunteți incepand de a planifica o dieta. Dacă veți avea pregătit dieta, este nevoie de „frana”, nu a mâncat nimic, chiar mai multă mâncare decât ceea ce aveți de gând. Acest lucru, în cele din urmă, pe baza chiar krabičková dieta. Mânca pe dieta, nu este ceva greu. În plus, veți avea posibilitatea de a combina o varietate de feluri de mâncare și o gamă largă de produse alimentare.

Sfat # 5: Afla ce mananci

Când ești la cumpărături, uita-te la conținutul de substanțe nutritive și de calorii valori. Poate vei fi surprins. Chiar și unele „ușoare”, „făAfla ce mananciră grăsimi” și alte potențiale dietetice” produse conțin o mulțime de zahăr (sau, mai rău, îndulcitori artificiali) și calorii goale. Mulți oameni fac o greșeală atunci când pierderea în greutate în mod inutil suferă de foame. În conformitate cu ecuația de puțin de a manca = pierderea rapidă a greutății corporale. Dar acest lucru nu este important nu atât de cantitatea, ca pe ceea ce este de produse, care conține de fapt.

Sfat # 6: nu mai bea băuturi dulci

O jumătate de litrová (mic), o sticla de Coca-Cola conține aproximativ 210 kcal (adică 900 KJ) și, în același timp, aproximativ 12 de bucăți de zahăr. Mult mai bine nu Кофола. Este de la 0,5 litri 162 kcal (680 kj) și 40 de grame de zahăr (aproximativ 10 cuburi). Chiar normal 100% suc de portocale conține o jumătate de litru de peste 220 de kcal (adică 940 kj) și aproximativ 10 – 15 cuburi de zahăr.

Deja numai faptul că vei înceta să bea băuturi dulci, sucuri, sucuri, băuturi din fructe, sucuri și siropuri de zi cu zi poate salva câteva sute de kilograme, de calorii și o mulțime de zahăr, care, în caz contrar, pur și simplu transforma într-o grăsime de pe abdomen, coapse sau fese.

Sfat # 7: nu mai vysedávat televizorului sau a calculatorului

Cate ore pe zi petreci stând la calculator sau în fața televizorului? Și ce se întâmplă dacă cel puțin o treime din acest timp este cheltuit pe altceva. Ieșiți pe stradă, la plimbare, jogging, se pot antrena în centrul de fitness. Fiecare om (chiar și cel care nu încearcă să piardă în greutate, ei trebuie să aibă cel puțin 1 – 2 ore pe zi mai mult de mișcare activă. Și, ca o mișcare activă, nu este important ceea ce tu stai în mașină și deplasați sau călătoriți cu trenul/autobuzul/tramvaiul. Când te-ai saturat de sport sau jogging-ul, așa, cel puțin, începe de mers pe jos. Important fiecare pas.

Sfat # 8: în Loc de făină albă solidă

Peste tot, în cazul în care acest lucru este posibil, încercați să limiteze făină albă și produse din făină albă (pâine, paste, găluște, găluște, etc.). În loc de făină albă preferujte celozrnnou. Tp contine mult mai multe fibre, vitamine și alte elemente nutritive valoroase. Cumpara paste din făină de grâu. Mananca paine din cereale integrale. Și să acorde o atenție la ceea ce este „întunecat” pâine-nu este același lucru, că „cereale”. Ceea ce în brutărie iau făină albă, se adaugă colorant de caramel, și muntele nasypou un pic de „cereale”, acest lucru nu face celozrnnou covrigului.

Începeți prin a merge în jos pe scăriSfat # 9: Începeți prin a merge în jos pe scări

Nu mai merge cu liftul, du-te sincer pe scări. Dacă locuiți într-o ridicat-o clădire cu lift, sau lucrezi într-o clădire de birouri cu lift, să învețe să meargă la bucătărie. Mersul pe jos pe scări este consum de energie electrică 0,63 kj pe 1 kg de greutate corporală (lent de mers pe jos pe partea plată numai 0,12 kj/1 kg). Așa că, dacă de 4 ori pe zi vyšlápnete mai multe feluri de mâncare, puteți arde până la 1000 kj pachet (4x5minut x 80 kg greutate)

Sfat # 10: Mănâncă o multime de supă și salată verde

Descoperiți în mod regulat supe și salate. Aceste preparate pot fi cu siguranță zasytit, și conține mai multe ori mai puține calorii decât așa-numitele „feluri principale”. Dacă la cină să dea mai întâi o supă sau feluri de mâncare ar trebui să acorde o mare salata de legume, veți vedea ceea ce visezi și de două ori mai mică bază de preparate.

Sfat # 11: să nu renunțe la primul eșec

Sunteți încercarea de a pierde în greutate și nu aveți? Nu renunța după primul eșec. Slăbire vrea de timp, Dacă transfera obiceiurile alimentare, dacă aveți de gând să aibă un pic mai multă mișcare, acest lucru ar trebui în mod inevitabil, cu timpul apar. Cineva are nevoie doar de câteva săptămâni, la alții poate dura chiar și jumătate de an sau mai mult. Disperare, dacă aveți în timpul pierderea în greutate, greutatea începe să crească. Acest lucru poate fi și rezultatul exercitii fizice regulate. O parte din grăsime se transformă în mușchi. Și mușchii au cea mai mare densitate la același volum, cântărește mai mult decât țesutul adipos. De consum, dar și mai multă energie. Nu renunțați și continuați să citiți. Rezultatele vor veni.

LĂSAȚI UN MESAJ