Pierderea in greutate la domiciliu: este convenabil, simplu, eficient!

0
158

Înainte de masă de a bea apaLăsați-vă în condiții de casă este foarte simplu.Componenta principală a acestui proces este bine ales de dieta.Acest lucru ar trebui să fie moderat și destul de echilibrată, să furnizeze toate informațiile necesare pentru organismul uman de substanțe nutritive.

desigur, acasă, atunci când frigiderul este la îndemână, și de multe ori nevoie pentru a deschide pentru a găti pentru familie, pentru tine au fost forțați să mănânce prea mult, dar este foarte gustos, este o sarcină foarte grea.Cel mai important, de a avea o voință puternică și spirit.Cum se spune, pentru a câștiga un iubit-o.

Reguli eficiente de pierdere în greutate este permis

Prima regulă: Înainte de masă de a bea apa. un pahar de apă deja în stomac va fi un loc, astfel încât să mănânci mai puțin decât dacă aș fi să nu bea lichide.În plus, nutriționiștii recomandă să bea înainte de mese, în timpul și după masă.

A doua regulă: Evitați alimente dulci și amidon de produse. Aceste tipuri de produse, de asemenea, contribuie la acumularea de grăsime în diferite părți ale corpului.Dar nu uitați că nu toate din făină, dăunătoare.De exemplu, paste, paine din cereale integrale sau pâine în cantități mici, nu doare.

Regula a treia: fel de Mâncare din carne și pește ar trebui să fie utilizate numai salate de legume. Acestea sunt usor de absorbit de corpul uman, și să ne ofere necesare complexe de substanțe nutritive sub formă de vitamine, minerale și fibre.Pentru a umple aceste salata se recomandă sójovou sos sau ulei de măsline.Maioneza companiei spun „nu”.El poartă cu sine prea multe calorii și greu de digerat.

Regula a patra: să Nu mănânci după șapte ore de seara. Unii nutritionisti nu recomanda chiar bea, acest lucru înseamnă că, după expirarea timpului de la granița de înregistrare.În plus, cu atenție rupte măsurile de porții de mâncare, stomac în timpul somnului poloprázdné condiție care împiedică fermentarea, și, prin urmare, durerea și umflarea în prima jumătate a zilei nu va fi violență.

Regula a cincea Home – o relație. psihologia ca știință, că este cineva care are nevoie de ea.Ajută la locul de muncă, ca să spunem așa.În primul rând, imaginați-vă un obiectiv pe care ați instalat-o. Dar au pus în cea mai bună formă de fermecător. Da, imaginați-vă că să piardă în greutate, de viață, strălucire cu culori vii.Este important ca mijloacele de zdůvodní scopul nostru de prezentare.Dacă nu puteți scuză mijloacele, nu ne vom trezi, pentru ca acest obiectiv să depună eforturi, cum ar fi putut pune toate eforturile.Unii oameni de stiinta chiar teoria puterea de gândire.În orice caz, de vis, de bunătate și de lumină, nu se ceartă cu nimeni altul.Puteți să cumpărați o pereche de trei cele mai populare articole de îmbrăcăminte pe mai multe dimensiuni mai mici decât tine.Și, încercând să-și imagineze posibilitatea de a purta haine la timp.

Regula 6: Dieta și activitatea fizică, nimeni nu a anulat .În cazul în care am, nu sunt „populare” în viața noastră de zi cu zi de antrenament intens.Datorită corect alese dieta pentru un organism va face mai puține calorii și sport dozhzhet și ceea ce se întâmplă.Nu toate, însă.

Ce fel de exercitii la domiciliu, ne va ajuta?

Probabil, cel mai important regulă – exerciții în mod regulat .Mai bine de trei ori pe săptămână.Abis între clase, pentru a obține cea mai bună în termen de o zi calendaristică. cel mai bun timp pentru exerciții de dimineață la unsprezece ore sau cinci-șapte ani, și în seara .Desigur, că veți respecta un anumit set de exerciții.Dar amintiți-vă că sarcina ar trebui să fie crescută. Organismul se adaptează la trei-čtyřitýdnů, și dacă nu „pentru a adăuga căldură”, în sensul de încărcare nu crește, efectul nu se ia.Puteți schimba în fiecare lună un set de exerciții.

Pentru a pregăti corpul pentru pierderea rapida in greutate, alergare pe loc , ridicând genunchii.Acest exercițiu se repetă de două-třiminuty. Atunci ei înclinate în direcții diferite, de trei-cinci minute și gata de pregătire la set de bază de exerciții pentru a efectua bruște de rotație a mâinii. Toate aceste pre-sarcină, să se încălzească și să se pregătească, astfel, muschii si articulatiile de bază de sarcină. A efectua exerciții ar trebui să fie nu mai devreme de două ore după masă.Și în cele din urmă, cel puțin, o oră, două – trei înainte de culcare.În caz contrar, nu adormi pentru o lungă perioadă de timp.

Obligatoriu efectuează prima

mai întâi începe cu sta-up-uri.Picioarele puse împreună, și veți întinde mâinile în față.Ghemuit de cincisprezece până la douăzeci de ori.Două minute pauză.După lățimea picioarele umerilor, mâinile de-a lungul cmai întâi începe cu sta-up-uriorpului.Efectuați genuflexiuni profunde.Cu cincisprezece până la douăzeci de ori.

în primul rând apoi, lunges cu picioarele.La stânga, apoi la dreapta, și vice-versa.Mâinile pe talie.Exercițiu se repetă de cincisprezece ori.Pentru a consolida muschii de fese.

în al treilea rând. apoi intinde-te pe saltea (el nu trebuie să fie prea moale), gantere în mâinile tale, și de a inspira, de a ridica la fel de mare ca posibil, pe tine și pe expirație scădea atât de scăzut, cum este posibil acest lucru.Repetați de douăsprezece ori.Vă simțiți ca și cum pentru a obține cota lor de încărcare pentru week-end?Greutate tija poate fi crescută în timp, ca și numărul de abordări.

al patrulea. Nevstávej.Păstrați-vă mâinile cu gantere în fața și ridicați încet capul, fără îndoire mâinile.Numărul de exerciții este aceeași ca și în cazul precedent.

a cincea. un alt tip de exercițiu are un efect pozitiv asupra procesului de reducere a volumului de talie.Pentru a executa un băț în mână și să-l pună ridicat mâinile în spatele capului.Mâinile fix țineți cele două capete.Se apleca atât de scăzut, cum este posibil acest lucru.Urmați de douăzeci și cinci de ori.

a șasea. Intinde-te pe saltea, astfel încât mâinile tale pot deține proprietăți imobiliare.Îndoiți picioarele de la genunchi și ridicați deasupra capului.Privind în sus, întârzia în această poziție, și apoi mai jos.

Participarea intensă de mers pe jos.Aceste metode dau, de asemenea, o povară semnificativă, și ajută foarte mult la pierderea in greutate.Vino în fiecare zi o distanță mai mare.Sarcina poate fi crescut în mod semnificativ, dacă te duci la munte.

Foarte eficiente.Mai ales pentru cei care sunt plictisit cu propriul set de exercitii pentru a inventa și a alerga it.Sub muzică veselă, acest lucru va merge mult mai repede.Și, în plus, și noi tipuri de sarcină va fi de a colecta pentru tine.Cu toate acestea, să fie atent, pentru a nu suprasolicita.Acestea nu afectează sănătatea.Exerciții pentru un antrenor cu ecrane, uităm că înregistrarea și actuale de predare – cea mai mare diferență în stare de stres.Ceea ce se arată, ar trebui să primeret lor temporară a realității.Worth încercați clase Kalanetika.În plus, în conformitate cu dieta și exercițiile fizice, este necesar, în ciuda limitărilor și așa sunt prezente în produsele alimentare, pentru a asigura zilele de post, și există doar legume și fructe.Acest aliment este util și ușor de усваиваемым în corpul uman.

Poti cumpara echipamente de fitness pentru acasă.Foarte populare rămân: banda de alergare și ciclism.În vogă în ultimul timp a intrat și cardio-sau trans-antrenori.Asigura un risc mic de leziuni și cele mai eficiente condiții pentru ocuparea forței de muncă.Mai puțin enervant.Ocupă prea mult loc și destul de masiv.Cardio vizează arderea caloriilor și antrenament partea superioară a corpului.Rezultate pentru unitate specială de pârghie.

Și astfel, de a face unele concluzii.

Attractive female exercise at home.Fitness.Pierde în greutate în mod eficient și poate fi în casă. este important să tune de a câștiga și de a combina o varietate de mijloace și metode de luptă.Cu toate acestea, cele mai importante moduri de ardere a grasimilor sunt recunoscute de: limita de nutriție și exerciții fizice.

pentru limitate de dieta este mai bine să se consulte cu medicul nutritionist.Modernă de cercetare de instrumente în organism va determina produsele de uzură, care trebuie să fie anulat.Medicul vă va spune că este cel mai bun și cel mai ieftin mod de a corpul în siluetă.Acolo, în cazul în care înțeleg că medicul le-a prescris? Da, oriunde, chiar și la domiciliu.Că acest lucru nu este locul pentru punerea în aplicare a planului de slăbire.

LĂSAȚI UN MESAJ