Sfaturi pentru pierderea în greutate: Cum să piardă în greutate la domiciliu?

0
292
Sfaturi pentru pierderea în greutate: Cum să piardă în greutate la domiciliu?
Rate this post

Sunteți încercarea de a pierde in greutate, dar nu există nici timp pentru a merge în greutate în condiții de casăantrena în centrul de fitness? Vă sfătuim, ca se poate pierde în greutate și de acasă. Noi vă oferim sfaturi despre cum să piardă în greutate în condiții de casă dintre cele mai bune și pe termen lung rezultate.

Citeste tot articolul cum să piardă în greutate la domiciliu, veți învăța garantate de sfaturi, pe care apoi le puteți încerca la domiciliu.

Cum să piardă în greutate în condiții de casă?

Este normal ca te admira tv și film stele sau model. Poate doriți să aveți o figură, ca ei, sau pur și simplu doriți să-și piardă câteva kilograme de, a v-a placut ceea ce vezi cand te uiti in oglinda, sau atunci când stoupnete în greutate. Aspectul, ca și model, puteți obține, de asemenea, că un număr considerabil de timp și bani pe de antrenament special, sub supravegherea specialiștilor de slăbire, ceea ce poate pune banii într-o varietate de medicamente pentru slabit, pentru a cumpăra tot felul de suplimente alimentare și alte. Dar, sincer, nu fiecare persoană are un număr suficient de mijloace financiare și de timp.

Principiile de bază de pierdere în greutate, dar, de asemenea simplu. Nepotřebujte de a participa la scumpe, sală de fitness, nu este nevoie de a cheltui mii de coroane pentru garantată de medicamente, care se garanteaza de medicamente pentru pierderea în greutate. Absolut același rezultat se poate ajunge și la tine în casă. Este suficient să stăpânească câteva reguli de bază sănătoasă și produselor alimentare dietetice. Masterat regulat obiceiurile de exercitii și, de asemenea, porțiuni de determinare și voință

Începe să piardă în greutate la domiciliu

Baza de slăbire la domiciliu este de a pregăti exerciții și un plan de alimentare. Dacă nu sunteți sigur în starea lor înainte de a lua orice schimbări radicale în dietă sau în timpul antrenamentului, trebuie să se consulte cu medicul dumneavoastră. Acest lucru se referă, în principal, persoanele în vârstă sau cei care au un pronunțat excesul de greutate.

Purifică-ți organismul de bacterii dăunătoare și paraziți – exploreaza Detoxic pret

În acest caz, fiecare nesăbuit pot afecta starea dumneavoastră. În general, cu toate acestea, trebuie, în primul rând, asculta-ti corpul, pentru a ajuta, ca de obicei, oferă mai devreme semnale că ceva nu este în ordine. Ca și la toate, chiar și la pierderea în greutate, că totul trebuie să fie făcut cu înțelepciune. Nu extreme, cum ar fi, de exemplu, un fel de „dieta foame”, desigur, nu este cool

Meniu de dieta

Pe internet puteți găsi o varietate de calculatoare, care va ajuta pentru a calcula aport optim de calorii pentru organism (de greutate) și de vârsta ta. Prin urmare, se poate ușor determina numărul optim de calorii, pentru a-ti mentine greutatea. Și apoi ar trebui să fie treptat, după fiecare etapă-este de a reduce numărul de calorii.

Baza este precis și o evidență detaliată a ceea ce mananci. Ar trebui să fie în mod constant pentru a avea la îndemână reportofonul e exact înregistra toate că toată ziua visezi. Și evalueze în mod constant și de a schimba dieta ta. Trebuie să treptat, pentru a limita sau elimina complet de grăsimi și zaharuri simple. Așa că, nu prajite, nu mai combina și de a mânca dulciuri, pentru a evita albă, produse de patiserie și produse din făină albă. Se exclude băuturi dulci și începe să bea apă. Dimpotrivă, în dieta include legume, fructe, alimente bogate in fibre. Nu de carne, apoi du-te din carne și pește.

Masuri progresive, de modificări în dieta dumneavoastră veți fi capabil de a atinge un mare succes. Nesnažíte dar pierde în greutate în câteva zile. Faptul că brusc a limita aportul de calorii, sau în ceea ce schimba radical obiceiurile návky puterea nepomůžete. Aceste schimbări radicale, de reducerea bruscă a numărului luate de calorii, sau imediat se reflectă negativ asupra sănătății dumneavoastră, sau cel zhubnete, dar acest lucru va fi clasic „yo-yo efect”. Astfel, shozená kilogram de tine după un timp se întoarce repede.

Exerciții pentru pierderea în greutate

A doua parte integrantă a dumneavoastră de slăbire la domiciliu ar trebui să fie exercițiu. În timpul pierderea în greutate, atunci ar trebui să funcționeze în principal pe exerciții de aerobic. Nu poate fi, dar este doar un exercițiu, în sensul ca aceasta este de obicei prezenta. În principiu ar trebui să funcționeze pe orice fel de activitate fizică, care să, cel puțin, timp de 20 de minute crește frecvența pulsului.

Acest lucru poate fi mersul pe jos, lent jogging, sarind coarda, aerobic, dans, când prin satelit. Pot să concedieze și pentru atentă a curăța casa ta, sau pentru a juca în joc a mișcărilor (trebuie cu jocuri de Xbox cu senzor Kinect). Un avantaj al acestor activități este că puteți lucra de la domiciliu, și nu este nevoie de a cheltui mii de coroane pentru un abonament anual la sala de fitness.

Exerciții pentru pierderea în greutateDar nu este doar exercitii fizice. Pur și simplu începe cu aceste mici fleacuri. Locuiți într-un etaj? Încercați să nu mai conduce la lift, și în loc ca aceste cateva etaje pe scari. Sunteți de conducere la locul de muncă cu transportul public? Încercați să iasă în evidență de la o stație mai devreme și restul drumului pe jos.

De asemenea, la domiciliu, puteți cumpăra câteva exerciții simple de prestații. Acest lucru poate fi, de exemplu, o bicicleta, pe care apoi încercați în fiecare zi 20 – 30 de minute de plimbare. Sau veți obține câteva mici gantere, cu ei apoi, puteți rula o serie de exercitii care se pot face liniște acasă. Fără să interfereze cu vecinii care locuiesc în apropierea sau sub tine.

Ar trebui să acorde o atenție la exerciții unilaterale

Dacă este vorba în primul rând de scăderea în greutate, nu ar trebui să fie în timpul antrenamentului, neglijarea orice parte a corpului. O altă situație, dacă, de exemplu, încercarea de a pierde în greutate după naștere și de a scăpa de insulină perna pe abdomen. Acolo are sens pentru a trimite un exercițiu anume pe burta.

În caz contrar, dar este adevărat că de exerciții pentru pierderea în greutate ar trebui să fie variate. Deci, nu uita de exercitii, care vor participa diferite grupe de muschi: brate, picioare, coapse, gambe, muschii abdominali, muschii spatelui, umeri, antebrațe. Baza generală de scădere în greutate, uniformitatea și echilibrul.

În afară de acțiuni, care activează majoritatea partidelor de muschi, cum aerobic, jogging, mersul pe bicicleta, este bine, într-un program de exercitii include exerciții care vizează specifice partidului musculare. Dar în așa fel încât, treptat, pe parcursul mai multor exerciții aktivovaly toate părțile corpului.

Exerciții la domiciliu, nu aveți nevoie pentru a merge la sala de sport

Poate fi, nu este așa, dar familia ta este cu nimic mai bun decat ultimul, cel mai luxos de fitness. Suficient pentru mai multe detalii. Nu trebuie să metalice, gantere, tot ce trebuie să-două sticle de plastic cu apa (avantaj este că poate fi în apă, se adaugă/scade și, în consecință, pentru a regla volumul de muncă). Extra-scaun va permite, la rândul său, poate fi de la step-aerobic și așa mai departe

Hubneme case pas cu pas

După cum a fost deja menționat mai sus, zamřete la dieta lor. Baza este reducerea treptată a numărului de calorii. Necesitatea de a reduce treptat său actual, venitul de 250 – 500 de calorii (nu ar trebui să fie, dar o schimbare, dar, treptat, în săptămânalul pas). Reducerea consumului de energie cu mai mult de 500 de calorii, nu este bine. Acest lucru ar fi condus la faptul că a început să-și piardă, de asemenea, masa musculara, iar acest lucru nu este scopul.

Vrei, pentru a scapa de excesul de grasime. Țesutul muscular în timpul antrenamentelor și ajută în mod eficient de a arde de grăsime. Așa că a masei musculare, desigur, nu vrei să scapi.

De asemenea, la o scădere a veniturilor cu mai mult de 500 de calorii, organismul este, de obicei, reacționează așa că, după un timp, veți începe să se cântărește din nou câștigă. Este mai bine să alegeți lentă și treptată de acțiune, dar cu efect de lungă durată.

O schimbare in dieta ar trebui să fie efectuată treptat. Nu este nevoie imediat de la zi la zi, să renunțe la consumul de zahăr. Acest lucru se poate ocupa doar de puțini, iar cei mai mulți oameni pur și simplu dezamăgit de faptul că nu pot face față cu viața „fără zahăr”.

Mai bine o strategie de a reduce treptat/de a limita consumul total. De exemplu, dacă beți cafea sau sladíte, sau acolo de zahăr și mai departe. Dar încercați în schimb un cub, pentru a trece la o jumătate de oase. Și tot pliculeț de sare de chipsuri sau de alune seara în fața televizorului, odsypte o treime din plic într-un castron și bucurați-vă doar acest număr (nu uitați, načatý sac de undeva pentru a curăța, pentru a nu i-a fost toată seara pe ochi).

Pierderea de masă corporală este un joc

Toate aceste schimbări exact evidujte și cum ai scrie exercitarea lor, cât de mult de lucru, cât de mult ai reușit să faci dřepů, cât de mult ai făcut stretching bar mreana.

Ia în dieta ca un joc. Încercați treptat pentru a atinge cele mai bune rezultate în timpul antrenamentului (pentru a crește timpul de a crește numărul de repetiții, pentru a crește volumul de muncă). Un astfel de joc, vă rugăm Pierderea de masă corporală este un jocsă dieta lor. „Săptămâna trecută am putut să viseze la 300 de calorii mai puțin în fiecare săptămână, voi încerca să îndeplinească 350 de calorii.” Și așa mai departe.

Pierderea in greutate nu ar trebui să fie de suferință, ceea ce faci fără tragere de inimă. Acest lucru nu va funcționa. Ar fi interesant de sine. Dacă se va distra „pierde in greutate”, kilogramele pierdute vor fi pur și simplu frumos „efect secundar”.

LĂSAȚI UN MESAJ