Elementele de bază de alimente sănătoase

0
495

Dacă doriți să schimbați corpul într-o direcție bună, fie că este vorba de greutate, sau de a construi musculare, fiecare vă va spune că aveți nevoie pentru a începe în bucătărie. Chiar arată raportul, că pentru implementarea cu succes a modifica forma nevoie pentru a distrage atenția de 80% de lucru în bucătărie, și doar în 20% din trafic.

Respectați următoarele reguli de alimentație sănătoasă va îmbunătăți nu numai sănătatea dumneavoastră, dar, de asemenea, te vei simti mult mai bine din punct de vedere moral.

Mănâncă în mod regulat. În principal, mananca

Acest sfat este cu siguranță ați auzit de nenumărate ori. Desprinde de obiceiurile de trei ori pe zi (în cel mai rău caz – sărind peste micul dejun – doar două). Încercați să mâncați mai multe mese mici pe parcursul zilei. Chiar dacă credeți că acest lucru este pentru tine, de exemplu, din cauza muncii nu este posibil, există fulgi de cereale, bomboane sau un măr în sine, desigur, puteți obține.

Multe persoane sunt preocupate de tema alimentației sănătoase interesează pentru a zhubli.

Multe dintre ele, dar la scopul lor, încercarea de a obține, astfel încât ea doar de 2 ori pe zi, sau de a păstra hladovku. Foamea pentru slabit nu va ajuta. Pe termen lung, cu siguranta, nu.

Invers, pentru a crea corpul de o mare parte din nutrienți, și când, după ce în mod corespunzător najíte, corpul tau data viitoare va deranja faptul că păstrează mai mult de grăsime, pe o zi ploioasă, până când veți fi din nou chinuit de foame.

Echilibrat cină

Este destul de usor. Nu este nevoie acum de fiecare fel de mâncare, calculează valoarea calorică. Cred că regula de bază treimi.

Pentru masa de prânz sau cină, am încercat să-mi placă întotdeauna conțin 1/3 proteine cu grăsimi (carne, pește, produse lactate, ouă). O altă treime constituie o garnitura (cartofi, orez, legume, sau cookie-uri). Ultima a treia, apoi legume.

Știu mai multe persoane din statele unite ale americii-le de la noi, și sunt surprins de cât de puține legume și la noi. În acest caz nu trebuie să rămână în stil clasic ceh „roșii și castraveți”. Broccoli, ridichi albe, diferite salate… Variante sunt multe. Pune-le pe o farfurie.

Fa-ti timp pentru gatit

Pay la pregătirea bucatelor. Chiar dacă lucrați în 12 fus schimburi, ca am de-a face acest lucru posibil. Najdite vă de o oră în zi (în loc de vizionarea tv), și se fierbe în ziua următoare. De multe ori am de-a face cu opinia că este financiar dificil. Nu.

Prietenul meu, sunteți aproape zilnic cumpără de la masa de prânz la locul de muncă 20 dkg vlašáku și chifle, sau ceva de proastă calitate cârnați. În final se va da în această „masa de prânz”, de aceiași bani, că eu sunt pentru pui prso.

Limitati consumul de zahăr la un nivel minim

Încercați să limiteze aportul zilnic de zahăr la cele mai mici sume. Mulți oameni nu sunt conștienți de, dar este simplu de zahăr, ceea ce face ca populația noastră devine din ce în ce obéznější. Lista riscurilor pentru sănătate, de acum nu mă voi ocupa.

Intenționat am scris limitati consumul de zahăr, și nu de a limita grăsimi. Grăsimi, dimpotrivă, de multe ori utile (ulei de măsline), și ca pentru mine chiar și cele mai „clasice” grasimile nu sunt un astfel de risc, cum ar fi de zahăr.

Pâine cu slănină, probabil, de asemenea, nu pentru corpul tau, este cel mai bun, dar, pe de altă parte, cât de des îl cineva va da? Timp, atunci când nu a mâncat noapte au trecut deja. Dimpotrivă, știu o mulțime de oameni, care ar fi, fără a mai multor ciocolată baruri de zi, nu ar putea exista.

Bea apă de la robinet

Kohoutková apă, și aceasta este una dintre zákadních elementele de bază de a manca sanatos.

Cu siguranță trebuie să vă uitați la băuturi dulci acidulate. Și așa, nu este în valoare de de a cumpăra apă îmbuteliată, pentru 15 de Ruble, când la fel de bine va contribui la robinetul dumneavoastră (apropo, obișnuită apă îmbuteliată, în opinia mea, afaceri inteligente, cu care cei care au venit).

Atenție și la sucuri. Da, pe etichetă, veți vedea cât sunt de sănătoase, pline de vitamine, dar și de carbohidrați. Nu eu nu te condamn, dar, de asemenea pentru a bea doi litri de suc pe zi, de asemenea, rapid se va manifesta.

Și cum te pe ea, cu o abordare la o alimentație sănătoasă, tu? Ați învățat deja să bea kohoutkovou apa? Și ce dulceață, dopřáváte tu?

LĂSAȚI UN MESAJ